
Dit een een spel waar geluk, handigheid en rekenen samenkomen.
Door te klikken op de dobbelsteen gaat deze in de achtergrond van getal veranderen.
Zodra de blauwe steen zichtbaar is, moet je de waarde van de steen in het schema zetten.
Doel van het spel is - ZO DICHT MOGELIJK BIJ 100 KOMEN - door de getallen die je maakt bij elkaar op te tellen.
Houd je score zo hoog mogelijk.
Jouw totaal aantal wordt van de 100 afgehaald en dat wordt in mindering gebracht op je totaalscore.
Fantastisch om in verloren minuten op het digitale schoolbord te spelen.
Wie komt het dichtst bij de HONDERD?


Je geheugen trainen door een reeks van zes cijfers te onthouden.
Er worden tien codes van zes cijfers gegeven, die je in de goede volgorde moet namaken.
Zodra je een cijfer aantoets verdwijnt je voorbeeld. Dat verdwijnt ook na 10 seconden.
Dus ben alert.
Het varken kan je nog helpen met het spieken. Hoe? Zelf uitzoeken....
De tijd die je nodig hebt om de 10 codes te maken loopt mee!
Wat is jouw snelste tijd om tien codes foutloos na te maken.

Sombrero
Een zogenaamde Drieweg-Kakuro.
De spelregels zijn afkomstig van het bekende spel Kakuro.
Ik wilde het echter wat eenvoudiger maken, zodat het spel op het digibord gespeeld kan worden.
In elk vak van de bloem moeten de getallen van 0 t/m 9 geplaatst worden. Er zijn echter twee getallen die niet worden gebruikt.
De waarden van de lijnen in de bloem worden weergegeven door getallen buiten de puzzel.
Je hebt zelfs een mogelijkheid om te spieken, vind zelf uit hoe!
Extra uitleg opgenomen in het spel.
Laatst aangevuld
Nieuwe werkboekjes
- Onder elkaar (cijferend optellen en aftrekken)
- Uilenwerk boek 2
- Keer- en Deeltafels